ניקיון דירות תמ"א 38 2


ניקיון דירות בפרויקט תמ"א 38 2 = ניקיון דירה חדשה

הרי מה זה תמ"א 38 2? פרויקט מסוג תמ"א 38 2 (תיקון 2) כולל הריסה מוחלטת של המבנה הישן, והקמת בניין חדש לחלוטין עם תוספות הבניה שקיבלו אישור של הרשויות. במקרה כזה, בעלי הדירות מקבלים בסוף הפרויקט דירה חדשה מהניילון. אלא שכמו בכל מסירת דירה מקבלן, הדירה החדשה ממש לא נקייה וממש אין אפשרות לעבור אליה כמו שהיא.

ניקיון דירות חדשות

לכלוך של אתר בנייה

כשמקבלים דירה חדשה מקבלן או דירה מפרויקט תמ"א 38 2, ניתן להבחין בלכלוך "גס" של בנייה. הכוונה היא לכתמים על הרצפה, פאנלים מלוכלכים, כמויות אדירות של אבק, לכלוך על חלונות ועל המעקה של המרפסת. לעוזרת בית אין אפשרות אמיתית להתמודד עם סוג כזה של לכלוך, בטח לא במסגרת שעות העבודה הרגילות שלה וללא ציוד מקצועי. כשמקבלים דירה חדשה חייבים להזמין חברת ניקיון מקצועית, לפני שמתאמים הובלה.

ניקיון יסודי – מה זה כולל?

שירות הניקיון שלנו כולל קרצוף יסודי של כל רצפת הדירה ע"י מכונת פוליש. אחרי שנעבור עם המכונה על כל הדירה, לא תאמינו כמה לכלוך יצא. ניקיון פאנלים בכל שטח הדירה, ארונות קיר, ארונות מטבח פנים וחוץ, מרפסת שמש, מעקה זכוכית, שירותים ומקלחות, כלים סניטריים, פרקטים ועוד. המטרה שלנו היא להשאיר לכם דירה נקייה עד הפרט האחרון, כך שאחרי שנסיים לא תצטרכו אפילו "להעביר סמרטוט".

ניסיון במגוון פרויקטים

מדי שנה מתסתיימים מגוון פרויקטים מסוג תמ"א 38, בעיקר באזור המרכז: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, הרצליה, רמת השרון, הוד השרון, חולון וכו'. אחת ההתמחויות הגדולות שלנו היא ניקיון דירות חדשות, ולכן יוצא לנו הרבה פעמים להגיע לפרויקטים של תמ"א 38 2 שעברו הריסה ובניה. כאמור, הדגשים הם בדיוק כמו הדגשים של ניקיון דירה חדשה מקבלן. המטרה שלנו היא לתת לך ראש שקט. להבריק את הדירה בצורה הכי יסודית שניתן, תוך שמירה על הציוד.

עלויות ניקיון דירה בפרויקט תמ"א 38 2

עלות הניקיון נגזרת בראש ובראשונה מגודל הדירה. דירה קטנה של 2 חדרים תהיה הרבה יותר זולה מאשר דירה של 150 מ"ר. טווח המחירים הוא רחב למדי ותלוי בעוד גורמים. יחד עם זאת, אפשר לומר שהממוצע בשוק עומד על 1500-1700 ש"ח לניקיון דירה סטנדרטית של 4 חדרים. המחיר כולל את כל הדברים שצוינו בדף זה, כולל את החומרים וכולל פינישים נוספים, ודגשים מיוחדים של בעל הדירה. המחיר הוא סופי, ולא "קופץ" בסיום העבודה, והמטרה שלנו היא להגיע ל100% שביעות רצון.

שביעות רצון לקוחות

במסגרת נוהל העבודה המסודר של ספידי קלין, קבענו לעצמנו לעבור בסיום של כל פרויקט עם בעל הדירה, על מנת לבחון את כל פעולות הניקיון שבוצעו. במידה ובעל הדירה אינו מרוצה מפרט כזה או אחר, נשמח לבצע במקום מקצה שיפורים עד להשגת המטרה שלנו – 100% שביעות רצון. בזכות עבודה יסודית ואמינה, לקוחות רבים ממליצים עלינו למכרים ואף חוזרים אלינו מדי שנה לביצוע ניקיון יסודי.

ניקיון דירות חדשות - לחץ לפרטים
ניקיון אחרי שיפוץ - מה זה כולל?
 


ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

שירותי ניקיון