ניקיון בתים פרטיים

  • עברת לבית חדש? סיימת שיפוץ?
  • הבית מלוכלך וצריך ניקיון יסודי? הכל כולל הכל?
  • מחפש חברת ניקיון מומלצת שתבריק את הבית?
בית פרטי הוא הממלכה שלך - ולכן נקפיד להתייחס אליו בהתאם. אנו מנקים בתים פרטיים בצורה הכי יסודית שיש, תוך שמירה מלאה על הרכוש. אחרי שנסיים תקבל בית חדש ונוצץ - תחושה נפלאה!
ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי במיוחד

ניקיון אחרי שיפוץ - הכי יסודי שיש
פוליש לרצפה - לקבלת אפקט מבריק מרוב ניקיון!

ניקיון בתים פרטיים

ניקיון בתים פרטיים - 100% איכות

זה לא משנה כמה הבית שלך מעוצב ויוקרתי... רק אם שומרים על הניקיון נהנים מהבית כמו שצריך! אין שום ערך להשקיע זמן וכסף בעיצוב של בית אם תוך זמן קצר כל החפצים יעלו אבק והלכלוך פשוט ישתלט. לא תמיד קל לנקות בית (בטח אם הוא גדול ויש מדרגות). בתים פרטיים יכולים להיות מאוד גדולים ולהכיל חפצים רבים. לכן פעמים רבות הפתרון המומלץ ביותר הוא לעבוד עם חברת ניקיון מומלצת - שחוסכת הרבה זמן והרבה כאבי גב מיותרים.

איכות חומרי הניקיון

בבתים פרטיים אנו נתקלים פעמים רבות באלמנטים שעוצבו באמצעות חומרים מיוחדים. רצפות מיוחדות המצריכות ניקוי ספציפי, ריהוט העשוי חומרים לא סטנדרים וכדומה. ניקיון של חפצים יוקרתיים חייב להיעשות תוך הכרות עם סוג החומר והתכשיר הנכון לנקות איתו. שימוש בחומר שאינו מתאים יכול ממש לעשות נזק ולגרור הוצאות כספיות. חומרים מסוימים מיועדים לשימוש רק על ידי חברה מקצועית, וזו סיבה נוספת שבגללה מומלץ לפנות לשירות כזה. ניקיון בתים פרטיים חייב להעשות ביסודיות, אך גם בצורה אחראית ומסודרת.

התמחויות שונות של ניקיון

עבור ניקיון בתים פרטיים יש צורך בכמה התמחויות של ניקיון. חברה מקצועית תוכל לנקות את כל סוגי הלכלוכים, בלי להשאיר גרגר אבק אחד. מלבד גודל הבית הדורש יכולת ניקיון ברמה גבוהה מכילים בתים פרטיים צרכי ניקיון נוספים. אם בבית הפרטי יש בריכת שחיה, תוכל לבדוק באם חלק משירות ניקיון בית פרטי כולל גם את ניקיון הבריכה. לרוב בתים פרטיים יכילו חצר גדולה וניתן לבקש ששירות הניקיון יכלול גם את ניקיון החצר. התמחויות שונות מצריכות יכולות שונות וחומרים שונים. חברה המספקת שירות בתים פרטיים אמורה לעשות שימוש בחומרים איכותיים ומקצועיים.

למה לעבוד דווקא עם ספידי קלין? אפרת מסבירה
צפה בסרטון קצר שיחסוך לך הרבה זמן וכסף (02:40)



ניקיון בתים פרטיים


ניקוי מרצפות יסודי


כאשר נכנסים לבית פרטי מבחינים מיד אם רצפת הבית נקיה, מבריקה ומצוחצחת, או שמא מדובר ברצפה שלא מטופלת כהלכה. בתים פרטיים אינם שונים בכך מבתים אחרים. שכן השפעת הזמן ופעילות הדיירים ניכרת מיד במראה הכללי. בעלי בתים פרטיים רבים נוהגים להזמין לצד שירות ניקיון בית פרטי גם שירות תקופתי של פוליש לרצפה, על מנת להבטיח רצפה מבריקה ונקיה לאורך זמן. פוליש קריסטלי מנקה את רצפה מכתמים ישנים, ואף ממלא סדקים ישנים. כך ניתן להשיג מראה חדש ומבריק במיוחד!

אמינות ללא פשרות

כאשר מזמינים שירות מקצועי עבור ניקיון בתים פרטיים יש לשים דגש על נושא האמינות. בתים פרטיים מכילים לא פעם חפצי ערך רבים המונחים באופן גלוי. החשש להכניס לתוך הבית גורם זר העלול להתפתות ולגנוב, גורם לאנשים רבים להימנע מלעבוד עם חברת ניקיון. חברה מקצועית תוכל להבטיח לך כי היא מתחייבת על אמינות צוות העובדים שלה. העסקת עובד ניקיון או צוות ניקיון דרך חברה מסודרת תבטיח לך שתמיד יהיה לך לאן לפנות, בכל מקרה שרק תרצה. ניקיון בית פרטי באמצעות חברה אמינה ומקצועית כמו חברת ספידי קלין יבטיח לך שביעות רצון גבוהה לאורך זמן!

יש לך שאלה? צריך הצעת מחיר מהירה? צור קשר



ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

ניקיון בתים