ניקיון דירה מקבלן

  • נכנס לדירה חדשה מקבלן?
  • מחפש חברת ניקיון מקצועית ואמינה?
  • צוות ניקיון שיבריק את הבית?

ניקיון דירה מקבלן זו המומחיות שלנו. שירות משתלם מאוד עבור הלקוח, שהינו מומלץ לפני כניסה לדירה חדשה. הרי בד"כ מקבלים מהקבלן דירה עם שאריות אבק, צבע וסיד - לכלוך תעשייתי מהסוג הגרוע ביותר. כמו כן, פעמים רבות הדירה ממוקמת באיזור בו ממשיכים לבנות בניינים חדשים ולכן אין תחליף לניקיון יסודי ראשוני לפני כניסה לדירה!
מחירים אטרקטיביים

ניקיון דירה מקבלן

ניקיון דירות חדשות


אנשים רבים מעדיפים להיכנס לדירה חדשה רק לאחר שבוצע בה תהליך יסודי של ניקיון. ללא ביצוע תהליך של ניקוי יסודי, לא תוכל לדעת בוודאות מה רמת הניקיון בדירה. רק אחרי הניקיון תראה כמה "שחור" יצא מהדירה. ניקיון דירה חדשה מקבלן על ידי חברת המתמחה בניקיון של דירות יבטיח כי הדירה החדשה אליה אתה נכנס נקייה ומצוחצחת. הכל נוצץ!

ניקיון דירה חדשה מקבלן? פשוט חובה

יש להבין כי ישנן כמה סוגי של דירות הנקראות "דירות חדשות". דירה חדשה יכולה להיות דירה אשר רכשת מקבלן, בתום תהליך הבניה. במקרה כזה הקבלן מוסר את הדירה לדייר שרכש אותה, מבלי שמתבצע בדירה ניקיון. מקרה אחר בו מומלץ לנקות דירה חדשה הוא כאשר אתה עובר לדירה חדשה אשר התגורר בה קודם דייר אחר. במקרה כזה אינך יכול לסמוך על הדייר הקודם כי הוא הקפיד לנקות את הדירה באיכות הרצויה, ולכן חשוב לבצע תהליך ניקיון דירה חדשה.

לכלוך תעשייתי מהסוג הקשה ביותר

כאמור, רוב הקבלנים אינם טורחים לנקות את הלכלוך שנוצר כתוצאה משלבי הבניה השונים. גם אם מתבצע ניקיון כלשהו, שכונות חדשות מלאות באבק בשל הבנייה שנמשכת בסביבה. כתוצאה מכך, פעמים רבות דירות חדשות נמסרות לרוכשים כאשר הן מטונפות בצבע, סיד ואבק, לצד שאריות שונות של חומרי בניה. שאריות של צבע על הרצפות ואף סדקים שנוצרו כתוצאה מהעברות של ציוד בנייה בדירה. ניקיון דירה מקבלן כמו שצריך עשוי להיות מאתגר, ולכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית, אשר תגיע ותבצע ניקיון יסודי תוך שעות ספורות. חברה עם המלצות ועם קבלות.

פוליש בדירות חדשות - בהתאם לסוג המרצפות

פעמים רבות, במסגרת תהליך ניקיון דירה חדשה מקבלן, עולה הצורך בביצוע ניקיון מיוחד לרצפות הדירה (לא תמיד). הסיבה לכך היא שמרצפות הדירה מתלכלכות מצבע ואף נסדקות מעבודות שנעשו בדירה לאחר הנחתן. כאשר נכנסים לדירה חדשה רוצים שהכול יהיה נקי ומבריק, ולכן מומלץ לבצע פוליש לרצפה טרום הכניסה לדירה. אם לא פוליש, אז לפחות לקרצף את הרצפה ע"י מכונת פוליש (ללא הפוליש עצמו). פוליש לרוב אינו כלול במחירשל ניקיון דירות חדשות ויש לסכם כמה יעלה תהליך זה בנפרד.

ניקיון על ידי חברה מקצועית

ניקיון דירה מקבלן יכול להיעשות בכמה רמות. כל אחד מאתנו יכול כמובן לנקות ואם נשקיע בכך זמן ומאמץ, תוצאת הניקיון תהיה טובה. במידה ואתה זקוק לניקיון יסודי, כמו סוג הניקיון הדרוש עם הכניסה לדירה חדשה, יעיל יותר לפנות לחברה מקצועית. חברת ניקיון מקצועית המיומנת בביצוע ניקיון דירות חדשות, תוכל לספק לך דירה נקייה בזמן קצר ובעלות מינימאלית. פניה לחברה אמינה תחסוך לך את הטרחה הרבה שמצריך ניקוי דירה חדשה, ותאפשר לך להתאקלם ביתר קלות.

ספידי קלין – מומחים בניקיון

ספידי קלין מספקת מגוון שירותי ניקיון ללקוחות פרטיים ועסקיים. צוות העובדים שלנו מיומן ומקצועי, אדיב ושירותי ללקוח. אנו מספקים שירות ניקיון דירות חדשות לצד שירותי ניקיון נוספים כמו: ניקיון בתים פרטיים, ניקיון משרדים, ניקיון לפני מעבר דירה, ניקיון דירה חדשה מקבלן, ניקיון בתים אחרי שיפוץ, ליטוש שיש, ניקוי מרצפות, חידוש מרצפות ומגוון שירותים נוספים.

למה לעבוד דווקא איתנו? צפה עכשיו

ניקיון דירה חדשה מקבלן


יש לך שאלה? משהו לא ברור? צור קשר עכשיו


ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

ניקיון דירות