פוליש לפני מכירת נכס


איך פוליש יכול לעזור לכם למכור את הנכס מהר יותר?

כל מוכר חולם למכור את הנכס שלו כמה שיותר מהר ובמחיר המבוקש. אם חשבתם שמדובר בעניין של מזל תתפלאו לגלות שאין זה כך. רק בעזרת ידע ועבודת הכנה מקדימה תוכלו לסדר את הבית שלכם, להכין אותו למכירה וללכוד את תשומת ליבם של קונים פוטנציאליים בהצלחה.

אולי אתם רואים את אי הסדר בבית כסוד הקסם שלכם, אך בית מבולגן עשוי להרתיע קונים פוטנציאליים. קל וחומר בית שאינו מתוחזק כראוי. כתמים על הרצפות, סדקים, צבע שדהה או לכלוך, כל אלו ועוד משדרים לקונה שזה עתה נכנס לבית שלכם, שמחכה לו עוד המון עבודה והדרך אל יום המעבר תהיה מאוד ארוכה. לכן רגע לפני שאתם מתאמים תאריך לבית פתוח, מומלץ כי תנקטו בכמה צעדים שיעזרו לשווק ולמכור אותו טוב יותר, אחד מהם הוא פוליש לרצפה.

פוליש לרצפה

מהו פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה זו היא שיטת ניקיון מאוד יעילה אשר עוזרת להחזיר עטרה ליושנה וגורמת לרצפה שלכם להיראות חדשה ומבריקה, ממש כמו בימי הזוהר שלה. מלבד ליטוש הרצפה והברקתה, פוליש  מספק הגנה לעתיד מפני שריטות, כתמים, לכלוך ונזקים אחרים. בשורה התחתונה: הוא גורם לרצפה להיראות ממש יפה ומבריקה לאורך זמן, ממש כאילו הבית זה עתה יצא ממגזין עיצוב יוקרתי. ישנם סוגים שונים של פוליש, לכל אחד יתרונות וחסרונות, וכל סוג מתאים לצרכים אחרים ולסוגים שונים של רצפות. לפני שבוחרים חשוב לעשות שיעורי בית על מנת להגיע לבחירות נכונות שרק יטיבו עם הרצפה שלכם.

כיצד פוליש יכול לעזור למכירת הבית?

הרצפה היא הבסיס של הבית והיא משפיעה על הנראות הכללית. לא הייתם רוצים שדעתם של הקונים הפוטנציאליים שמגיעים לראות את הבית תהיה מוסחת מכתמים על הריצוף, סדקים או חריצים. עליכם לשאוף שהם יכנסו לדירה נקיה, מבריקה ומסודרת כך שירגישו, שבסך הכל, יהיה זה מעבר פשוט וקל שלא ידרוש מהם הרבה מאמצים. לכן, במידה ואתם מכינים את הנכס שלכם למכירה
, פוליש מקצועי זהו תהליך ניקיון שיבטיח תוצאות מדהימות ויאפשר לדירה להיראות במיטבה כאשר מגיעים לראות אותה.

שמירה על הניקיון – הכרחית

כאשר אתם מזמינים קונים פוטנציאליים להגיע לבית פתוח או לסיור בדירה עליכם להקפיד שהיא תהיה כמה שיותר נקייה. סביר להניח שתצטרכו עזרה מקצועית לשם כך, כמו חברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים לצד שירותי פוליש איכותיים. הקפידו לעשות פוליש בכל הבית ולשים דגש בעיקר על אזורי מכירה כמו למשל המטבח, השירותים והמקלחת. נכון אתם גרים בבית והוא אולי לא ישמר נקי ללא רבב, אך בתקופה הזו שבה אתם מראים בתים, עליכם מאוד להקפיד ולשמור על הניקיון, גם בכך פוליש יעזור לכם מכיוון שמספק שכבת הגנה לרצפה ושומר עליה נקייה לאורך זמן רב. ללא השקעת הרבה מאמצים.

לסיכום

ככל שהבית שלכם יהיה יותר נקי, מסודר ואסתטי כך יהיה לכם קל יותר למכור אותו. לכן מומלץ לפנות ל
חברת ניקיון מומלצת ומקצועית שבעזרת השירותים המתאימים תהפוך את הבית שלכם למבריק, מרשים ויוקרתי.


 


ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


חברת ניקיון מומלצת - חנה ממליצה


ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

פוליש וניקיון