חברת ניקיון באור יהודה

  • עוברים דירה בקרוב? מסיימים לשפץ?
  • מעוניינים לצחצח את הדירה?
  • מחפשים חברת ניקיון מומלצת ומקצועית?

ספידי קלין הינה חברת ניקיון באור יהודה המספקת שירותי ניקיון באיכות ללא תחרות: ניקיון דירות חדשות, ניקיון דירה לפני מעבר, בתים פרטיים, משרדים, מחסנים, בתי עסק, ניקיון אחרי שיפוץ, ליטוש רצפות ישנות, פוליש לרצפה ועוד.
מקבלים בית מצוחצח! במחיר אטרקטיבי


כמה עולה חברת ניקיון? צפו מחירון

לפני ואחרי חברת ניקיון באור יהודה

יתרונות חברת ניקיון באור יהודה

להזמין חברת ניקיון לפני מעבר דירה 

אין טבעי יותר מאשר להזמין חברת ניקיון באור יהודה לפני מעבר לדירה חדשה (דירה מקבלן או דירה יד שניה זה לא משנה). רגע לפני שבני הבית יעברו ביחד עם כל הרהיטים אל הדירה החדשה, פשוט חייבים לצחצח אותה כמו שצריך. זה מתחיל בקירצוף הרצפה ע"י מכונת פוליש וממשיך במגוון שלבים מתקדמים של ניקיון במטרה להגיע לכל פינה, לכל סדק ולכל מסילה. זה לא רק עניין אסתטי אלא שירות בעל השלכות בריאותיות של ממש. כמו שמומלץ לנקות מזגנים מעת לעת, כך גם מומלץ להזמין שירות ניקיון יסודי כל כמה שנים. רגע לפני שעוברים דירה ישנה הזדמנות חד פעמית להזמין חברת ניקיון באור יהודה, שתוכל להבריק את הבית כמו שצריך.
    

צוות הניקיון של ספידי קלין לשירותכם

לא כל חברות הניקיון מספקות שירות באותה הרמה. ישנן חברות חדשות בתחום, ישנן חברות המתמחות בכלל בניקיון משרדים וישנן חברות ותיקות עם שנים של ניסיון. צוות הניקיון של ספידי קלין הינו ותיק ומיומן. תוך 6-8 נוכל להבריק את הבית שלכם מקצה עד קצה, ללא נזקים מיותרים וללא דאגות. לפני שנתחיל בעבודה נדאג לבצע איתכם סיור בנכס ע"מ לקבל דגשים חשובים ולהבטיח שביעות רצון מלאה. לאורך השנים נתקלנו כבר בכל סוגי הלכלוכים ויש בידינו מענה אופטימלי לכל סוג לכלוך. אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרי הניקיון האיכותיים ביותר ולהשתמש במיכשור חדיש שמנקה טוב יותר, עם פחות נזק לאריחים והקירות. אצלנו תרגישו מהרגע הראשון שאתם בידיים טובות!


מתי נהוג להזמין חברת ניקיון באור יהודה?

1 - לפני מעבר דירה - כאמור, לא ניתן לדעת עד כמה הדירה מלוכלכת (גם דירות חדשות מגיעות מלוכלכות מאוד) ולא ניתן לדעת עד כמה דיירים קודמים שמרו על ניקיון הדירה. ברגע שתראו את המים השחורים שיוצאים במהלך העבודה, תבינו עד כמה השירות שלנו משתלם והכרחי. זו הבריאות שלכם! ואין מה להשוות בין עבודה של חברת ניקיון מקצועית לעבודה של עוזרת בית.

2 - ניקיון דירה מקבלן - תופתעו לדעת אבל דירות חדשות מגיעות הרבה פעמים יותר מלוכלכות מאשר דירות יד שניה. בטח אם מדובר בפרויקט גדול של מגדלים או שכונה חדשה בה כמות האבק אינה נגמרת. ניקיון דירות באור יהודה מתבצע תוך 6-8 שעות. מקבלים דירה חדשה ונוצצת! פשוט כיף.

3 - ניקיון אחרי שיפוץ - בדומה לדירות חדשות, גם דירות משופצות מלאות באבק ושאריות בנייה. בכדי להימנע מנזקים לאריחים והרצפות, מומלץ להזמין חברת ניקיון אחרי שיפוץ באור יהודה (אסור לגרד שאריות צבע זה גורם לשריטות). חברת מקצועית תוכל להסיר את שאריות הצבע בקלות באמצעות מיכשור מתאים.

4 - פוליש לרצפה - ישנם הרבה סוגי של פוליש. ספידי קלין מבצעת את כל סוגי הפוליש לרבות פוליש קריסטל ופוליש ווקס. עבור בתים בהם יש מרצפות שיש, מרצפות טרצו או מרצפות ישנות - מדובר במהפכה של ממש בנראות הרצפות. פתאום הרצפה מבריקה ונוצצת כמו חדשה. שירות פוליש לרצפה באור יהודה רלוונטי מאוד גם עבור מרכזי קניות ואולמות אירועים.


למה להזמין את ספידי קלין? אפרת מסבירה
סרטון קצר שחוסך זמן וכסף (02:40)

חברת ניקיון באור יהודה - סרטון



ניקיון דירה לפני מעבר - מידע נוסף




ניקיון בתים - ניקיון דירות
לקבלת ייעוץ חינם
צור קשר עכשיו
או פשוט התקשר:

072-3727808

חברת ניקיון מומלצת


למה לבחור דווקא בנו?
צפה בסרטון קצר:


חברת ניקיון מומלצת


לקוחות ממליצים!

שווה צפייה


המלצה על חברת ניקיון מומלצת

ניקיון אחרי שיפוץ


חברת ניקיון מומלצת

חברת ניקיון בפתח תקווה